[LUG] http://www.mksoftver.org/ossm/maraton/

Zlatko Trajceski zlat at bagra.net.mk
Wed Dec 11 03:11:51 UTC 2002

http://www.mksoftver.org/ossm/maraton/

Набрзина го средив и крајно време е да почнеме да го рекламираме.

За дизајнот - паа.. и нема дизајн :_)) Ако некој сака да го среди нека
каже.

ВАЖНО!!!

СИТЕ ама буквално СИТЕ кои ќе учествуваат на маратонот да се пријават
на горниот сајт или да ми пратат емаил zlat at bagra.net.mk и да ме
известат за да имам конечна бројка. Пријавувањето ќе трае до петок 13
декември до 12:00 часот на пладне.

Може да ми дадете и информација во кој ден на денот ќе бидете
послободни за да го имам тоа во обзир.

Инаку ќе има 3 смени (истото важи и за 2 -та дена)
- прва - од 8:00 до 16:00
- втора - од 16:00 до 22:00
- трета - од 22:00 до 8:00 другиот ден
...сето тоа ќе биде проследено со редовни релаксирачки одмори.

ВАЖНО!!!

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore