[LUG] "default encoding for the user"

Danko Ilik danko at on.net.mk
Sun Nov 24 12:45:12 UTC 2002

Па не знам каква е политиката на Гном преводите (КДЕ се за све да е на утф-8
уште многу одамна), ама технички нема никаков проблем.

recode iso88595..utf8 fajl.po

и после во fajl.po треба да се смени линијата за контент-тајп:

А KBabel се` сам прави, само треба да му се каже кое кодирање го сакаш.

--
9CDB A748 41C1 B0CE EC70  1B6C 65B8 A8A5 C603 5771