[LUG] "default encoding for the user"

Danko Ilik danko at on.net.mk
Mon Nov 25 22:18:00 UTC 2002

On Monday 25 November 2002 10:58, Darko Spasovski wrote:
> Koj enkoding go koristese Windows 2000/XP? Dali bese UTF-8, ili UTF-16?

Внатрешно мислам дека користи utf-16, но не се работи за тоа. Овде се работи
за кое кодирање да биде поставено по дефолт локалето, или кое би требало да
биде дефолт кодирање на текст датотеки со македонска кирилица.

Колку што знам, windows (барем 98) по дефолт за фајлсистемот користи cp866
кирилица, а за обична работа (локале?) користи 1251. Ама стварно не сум
сигурен за ова, особено за NTFS, па би било добро некој ако пише...

Како и да е, барем ноутпед може да отвора/снима utf-8.

> Mislam deka prasanjeto okolu kompatibilnosta so Windows e prilicno
> bitna, pa dajte uste u start da se dogovorime okolu ova.

Се сложувам.

--
9CDB A748 41C1 B0CE EC70  1B6C 65B8 A8A5 C603 5771