уфффффффф(о)

Aleksandar Balalovski, @ Gemidjy Software gemidjy at freemail.org.mk
Wed Apr 30 20:46:11 UTC 2003

Ако е во прашање моето мислење во однос на тоа што сакам да дадам за
ССМ, тогаш радо би дал 20% од мојата заштеда, ако знам дека тоа ќе оди
во прави раце. И во секој случај (за ова знаев дека ќе е така) ме
сфативте погрешно. Наведов дека уфо ме праша ако имам пари да му дам ако
не ок, така да мој беше изборот и ufo не го обвинувам ВООПШТО, само ме
интересираше дали тоа е дел од ССМ организираноста или само едноставно
индивидуална работа на ufo. И не сакам сега ко малите да се расправаме,
едноставно прашав и добив одговор, а и 100 пати потецирав дека не го
окривувам никој, НАЈМАЛКУ ufo, оти испадна фер што ми го даде RedHat 9.0
и Open Office-от на МКД-ски, така да не е тоа предмет на прашањето.

Ми останва да се извинам, ако некој испадна дека е алчен, а скраја да е
арамија, според тоа што го кажав, бидејќи најмалце мојата радозналост
тоа го мислеше :)

SEE YOU