mal potsetnik

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Aug 13 01:03:33 UTC 2003

На 12 авг 2003 (вторник), Новица Наков напиша:

> Најверојатно има некоја солидна сума на нови стрингови за преведување, па
> добро би било веднаш да се почне да се средуваат тие. Исто така крајно

Ако не го земал од друг, чекам Златко Трајчевски да ми се јави и да дојде
да си го земе rc2-oт за да ги извади стринговите.

> време е да се среди glossary-то од OO.o за да може преводот да се испрати
> кај нив и да стане ???дел од официјалните???. Ако некој сака да помогне околу
> OO.o нека се консултира со Златко Трајчевски (zlat at bagra.org).

A минатиот пат кој се распрашуваше за Глосарито и како да станеме дел од
официјалните?
Јас на сајтот не најдов ништо, не најдов ништо ни по стари пораки на
мејлинг листите нивни.

Баже(agitator at mail.com.mk) ја преведуваше анакондата за РедХет. До кај си?

> 6. Излезе и новата серија на Мозила птици, 1.4 мислам. Што се случува со
> работата на оваа тема?

Ништо. Мозилата треба да се преведува од почеток. Савиќ Александар реќе
дека ќе направи малечка страница за Мозила преводот, сеуште нема од него
ништо.

--
Glisha