[Ossm-members] Re: PCMCIA + USB 2.0

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Wed Dec 17 21:54:55 UTC 2003

> Може малце подетално за тоа со hotplug како да се изведе?

hotplug ти треба само ако убациш cardbus или usb device да се учита
соодветниот драјвер/модул за него. Ако немаш модули, не ти ни треба.

> Дали ако се е
> компајлирано во кернелот треба да се користи hotplug ?

не.
твојава USB-2.0 картица или е компатибилна со EHCI стандардот или не е.
Ако не е, веројатно ти нема помош. Ако е, ти треба ehci-hcd или како модул
или во кернелот. Друго не треба да се подесува.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

            The dark ages were caused by the Y1K problem.