[Ossm-members] Re: Мал проблем со шум/пуцкетање

v v at org
Mon Dec 29 13:06:41 UTC 2003

дамјан г. wrote:

> А за каква звучна се работи?

Ок се среди, незнам точно како ама инсталирав alsa-utils чепнам и
подесив во миксерот малце и сега за сега е добро.

Само една работа сега.. на reboot или shutdown ми пријавува дека
modprobe snd-card-1 , 2, 3, 4...7 failed или нешто слично, не сум
загледал баш...

--

PEBKAC = Problem Exists Between Keyboard and Chair.