OpenOffice.org makedonska verzija

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Tue Jan 21 09:18:17 UTC 2003

Zlatko Trajceski wrote:
> (Неколку пати се потрудив да го пратам емаилов, но без успех - се
> надевам сега ќе успеам)
>
> На следниот линк може да ја симнете првичната linux верзија на
> македонскиот OpenOffice.org - програма за канцелариско работење -
>
> http://www.mksoftver.org/download/OpenOffice.org-1.0.1_mk-0.1.tar.gz ~
> 70 MB
>
> Еве и една сликa да видите како сето тоа изгледа на дело:
> http://www.mksoftver.org/ossm/maraton/sliki/ooo-mk2.png

И јас го ставив на нет (заедно со неколку слики):

http://penguin.linux.net.mk/oo/

е сега... ако ги погледнете сликите (кои се напраени онака рандом) ќе
видите еден куп грешки... што значи ќе имаме доста работа за да стигнеме
до финал верзијата.

ја смилив еден примитивен начин за корекција на преводот... ваљда ќе
сконта... ако не, давајте предлози:

секој што сака да биде бета тестер, зима ООо, инсталира, и шета ваму
таму по апликацијата. Налетува на грешка: наместо "ОтворЏ датотека"
имало "ОтворЏ датотека". Зима еден текст едитор и пишува вака:

ОтворЏ датотека
Отвори датотека

ФорматираЏ
Форматирај

Неточен текст
Точен текст

Ноу уат ај мин, нали?
Ова е вака за да може после да напраиме некое скриптиче што ќе праи
риплејс во преводот.
Значи: неточен текст, нов ред, точен текс, празна линија... неточен
текст, нов ред, точен текс, празна линија... и така минимум 2000
линии... :-)
Евентуално, може да се поделиме.. еден за writer, друг за calc... итн.

И дајте заангажирајте се, барем ова не е којзнае каква работа. Да го
завршиме за недела дена и да си продужиме после со други работи.

--
Стојмир

Како да ставам рандом сигначр у мозилла?