Mi treba pomosh

Ivan Smilevski burhanbuci at mt.net.mk
Tue May 27 22:57:20 UTC 2003

Jas sakam da bidam nov upotrebuva~ na Red Hat Linuks 9.0 i na va{ite ponudeni softveri na makedonski jazik kako {to e Open Ofis na makedonski. Zatoa vo posledniot saem {to se odr`a vo halite na skopskiot saem >>INFOKOM 2003<< jas bev da go posetam va{iot {tand i eden ~ovek po ime Zlatko ako ne se gre{am mi go snima{e Red Hat Linuks 9.0 Operativniot Sistem besplatno, jas gi plativ samo Cd-ata. Jas sum vi mnogu blagodaren za ovaa usluga i sakam da pomognam okolu preveduvaweto (iako ne znam kako).
    No za nesre}a, ispadna deka deka imam eden mal problem okolu CD-ata. Zatoa bi sakal da se sretnam so Zlatko vo sedi{teto kade se nao|a va{ata organizacija i da mi pomogne okolu instalacijata i mo`niot problem vo CD-ata.
    Mene mie potrebno da znam kade se nao|a va{ata organizacija (sakam detalni informacii za polesno orientirawe) za da mo`am da se sretnam so Zlatko ili bilo koj, koj mo`e da mi pomogne.