[Ossm-members] Predlog

Peco Danajlovski vortex at unet.com.mk
Thu Nov 13 11:21:35 UTC 2003

> ZDRAVO,
>
> Sto vikate da probame da organzirame javna tribina ili duel na TV vo koj
bi ucestvuvale Micro$oft,  Vladata i OSSM. Da si kaze sekoj sto
> ima (da se diskutira dali na Makedonija i e potreben dogovor so M$)?
> Znam deka e tesko izvodlivo, ama sekoj den gledame kako od vladata go
falat dogovorot spo M$. Mislam deka ne treba da "spieme"

Ќе ви донесат некој наакан тип што вербално ќе го брише подот со вас таму.
Барем тоа така ќе му изгледа на обичниот народ кој е премногу дебилен за да
одлучи за било кое прашање во државава.

Е сега има алтернатива, ако успеете некако Цеца и Драган Вуќиќ да ги
врбувате само да се појават на такво нешто и да успеат барем еднаш да
изговорат Linux, успат да кажете дека Рио Кафе и 1+2 заедно се официјални
спонозори на ОССМ а ТВ Пинк од Србија кажале пофални зборови за вас, е тогаш
веќе имате некои шанси.

Чомбиум, мала доза на реалност нема да ти шкоди (а богами ни да ти мерцедеси
и цитроени).