[Ossm-members] Re: bla Kde GNome [NEWS] [NEWS]

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Apr 22 09:51:22 UTC 2004

Новица Наков wrote:
> Глупости. Забелешката на икспе е на место. Треба да се олабават зезанциите.

Во мојот пост нема ни трошка иронија.
И јас ја ценам забелешката и мислам дека би било подобро да отвориме
посебна група, како би ја олабавиле mk.comp.os.linux.

Го спомнав Дамјан бидејќи тој ја правеше синхронизацијата.
А се надевам дека МунеМ ќе ни излезе во пресрет.

--
It is by the fortune of God that, in America, we have three benefits:
freedom of speech, freedom of thought, and the wisdom never to use