[Ossm-members] Kompare

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Tue Dec 7 19:39:38 UTC 2004

On Tuesday 07 December 2004 18:57, Дамјан wrote:
> тест1, aj направи вака:
>  и напиши: locale > /tmp/out.txt
> и после види дали во /tmp/out.txt дали вика:
>  LANG=mk_MK.UTF-8
>  LC_CTYPE="mk_MK.UTF-8"
>  LC_ALL=
Веќе е пробано сто пати, и од командна линија
> тест2, кога ќе напишеш date во терминал, ти вика:
>  вто дек  7 18:55:47 CET 2004
да!
> ако е тоа во ред, тогаш изгледа е bug-че во kompare ... стави на некој сајт
> screenshot како изгледа и прати (не ја праќај сликата на листа).
Можно е, со тоа што КДЕ-то што го имам е симнато од сајтот на КДЕ, не на
slackware... Евентуално да пробам да симнам slack-current или па само
пакетите на КДЕ од slack-current...
Ќе пратам screenshot кога ќе можам... Отприлика изгледот е како кога гледаш
UTF-8 текст во кодирање iso8859-1 (има многу латинични Ѓ -> Đ)

Поздрав Боби