[Ossm-members] roadmap* za oficijalen firefox 1.0 na makedonski jazik

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 21 12:23:12 UTC 2004

> Трето: македонски обележувачи и сервиси за пребарување. Ова најверојатно
> Дамјан ќе го среди.

yep

> Четврто: cvs пристап на mozilla.org. И за ова се надевам на Дамјан.

најверојатно

> [...]
> Стојмир (на Убунту мислам) се пожали дека мора постојано да ја пишува онаа
> командата -UILocale mk-MK -contentLocale MK за да го стартува ФФ на
> македонски. Јас сум немал такви проблеми на мојот Слеквер, т.е. еднаш
> стартувам така и оттогаш е на македонски. Но овој проблем ми се јави и на
> еден WinXP SP2. Но на Слекверов пак -ProfileManager ми дава англиски јазик,
> што исто така може да е дел од проблемот. Значи треба да се испита дали ова
> е проблем само на нашето xpi, или пак проблем на оперативните системи. Кој
> може нека истестира како стојат работите со xpi-ја од други јазици.

мислам дека вака беше (т.е. морав од командна линија да го стартам со
-xLocale ..) за сите други .xpi -ја со јазици што сум ги пробал.

А има и една language changing екстензија, што додава menu за таа намена.

--
дамјан

Tagline generated by 'gensig' mail-client-independent .signature generator.
Get your copy at http://www.geeks.com/~robf/gensig/