[Ossm-members] Re: Сајт на денот во денешно " Време" - Македонски Линукс

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Fri Jul 2 06:30:29 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:

> Колку и да звучан малограѓански, ниско и подмолно. На меч со меч се
> враќа...
> Добар удар би било да се прати писмо не само во Време туку и во Вест,
> Утрински, Дневник.. Мислам дека другите весници гледаат да соберат што
> повеќе аргументи за нефер конкуренцијата што се бави со глупости и со
> луѓе што вработуваат секакви штетници.

Абре доста веќе. Тоа е завршена работа. Не се замарајте со нешто што е
веќе готово. Без обзир дали бил филип или некој лектор кој се обидува да
си најде уште една тезга, оставете го тоа на мира. Тоа што го
искоменитравме на сајтот го искоментиравме. Ако продолжиме да реагираме
на ваква ситна провокација тогаш ние и даваме публицитет на работата, и
на крај во јавноста ќе изгледа дека има нешто вистинито во сторијата што
нас ептен многу не боли. Едноставно мислам дека нема потреба од
понатамошна реакција, а секако нема потреба да се прави тоа што го
предложуваш во текстот погоре.

Ако на секоја мала провокација се реагира на начин на кој сакате да
реагирате на оваа, целава организација ќе се сведе на еден голем
кавгаџија и целата енергија на членството ќе се насочува само на
бесцелни препукувања и кавги.

Оставете го текстот на раат, ќе се изгуби сам по себе.

Од друга страна како што рековте. Излезе лош текст на последната страна
на еден од најчитаните дневни весници во македонија. СУПЕР!. Колку и да
е лош текстот за сајтот, тие што ги интересира доволно, ќе го прочитаат
текстот, и ќе се стават онлајн и ќе проверат. Тие што не ги интересира
нема ни да се замараат да читаат текст од последната страна на весниокот
на тема која не ги интересира. Сепак ова прерасна во сторија која донесе
публицитет . Повеќе луѓе знаат дека страницата стварно постои.

Мое мислење е дека треба да се остават работите така како што се, сето
ова ќе се заборави за 2 дена, а тие екстра луѓе кои ја посетиле
страницата и нашле нешто што им се свиѓа ќе се вратат пак, сепак ние
извлековме нешто добро од целата ситуација , и оставете го тоа така,