[Ossm-members] Re:Слободен софтвер во Кочани

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 23 14:33:45 UTC 2004

Darko Nikolovski wrote:

> Ја сакам маичка,
>
> дајте туксот ваму, и да праиме листа колку маички да сштампаме

И јас сум ЗА :) И мислам дека нема потреба од никаков invert на флаерот
баш е СУПЕР. Ја мислам дека треба и така да оди на штампање. Иначе јас
сакам маичка и блузикча :) со туксот. СЕга само никој не кажа има ли
место за мене у некоја кола а? дај кажете оти и ке го ностам пц-то тамо
за да се мрежат. и така ај само кажете побрзо. Поздрав

Зоки Поки :)