[Ossm-members] Re: MK Linux Portal

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Sat Nov 20 15:26:23 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Ако имаш вишок време еве ти едно TODO а ќе добиеш и корисничка сметка
> за да ги досредиш работите на сајтот:
>
> - треба да се осмисли решение за нов тип на справување со содржините
> како што се упатствата, колумните и прегледните во друпал
> - треба да се вадат колумните од гугл кеш и да се додадат во содржината
> - треба да се вадат упатствата од кеш и исто така да се додадат
> - треба лого
> - треба да се реши проблемот со полето за пребарување (коа ќе се
> логираш ќе видиш што е проблемот)
> - треба да се додадат сите сликички за постоечките теми на линукс.нет.мк
> [...]

Како прво НЕ МОЖЕ за тоа што јас не сум се нафатил да го правам. А знам
дека имаше доста време да се среде.
Е сега ако некој не може тоа да го заврше, дај да ја баталеме работата.
Што ќе ни е портал. Еве добар е каков што е. Има неколку вести и толку.

А што се однесува до сите горе наведени точки. ЗАВРШЕТЕ ГИ. Кој ја
почнал нека ја заврши. Ај ја на тебе да ти дадам работи што јас ги
правам ти да ги досредеш.

- Mandrake Linux преводи
- Правење на нова MKDE страна
- и мојот личен проект „македонско-англиски речник“

Ако прифанеш да ги направеш ја ќе ја довршам работата.
Поздрав Зоки.