Re: [Ossm-members]нови имиња на листава? беше: nacionalna IT strategija

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Sun Nov 21 13:02:44 UTC 2004

----- Original Message -----
From: "Новица Наков" <novica at bagra.org>
To: <ossm-members at hedona.on.net.mk>
Sent: Saturday, November 20, 2004 12:35 AM
Subject: Re: [Ossm-members]нови имиња на листава? беше: nacionalna IT
strategija

Во оваа дискусија се појавија две-три нови имиња. Баш ме радува тоа што
имаме
нови луѓе кои решиле да го споделат своето мислење овде. Сакам само да
предложам тие што по прв пат ќе одлучат да пишуваат, да напишат и ред-два
кој
се, што се, колку да се запознаеме. :)

Може?

--
Новица

Незнам дали ова се однесува на мене, но јас имав (скромно) написашно пред
некое време.
Јас сум Деан Јошевски. Сосопственик и директор на компјутерскиот центар
Интегра инженеринг од Битола. Оние кои биле во Битола, кога Александар
Балаловски организира ден на слободниот софтвер ја знаат фирмата. Ја имам
напишано книгата „Во светот на Linux“ и ме интересира слободата. :)

И што е најважно од пред една недела сум Татко, на керкичка.