[Ossm-members] Работна група

Новица Наков novica at bagra.org
Fri Oct 1 16:24:30 UTC 2004

Risteski Filip напиша:

> Пошто сум нов член, би сакал да земам учевство во една од работните групи.
> Поточно во „Група за промоција и пропагирање на слободен софтвер и на
> организацијата“.

Пошто си нов член, не знаеш, па простено ти е. :) Таа група, како и повеќето
други, (одамна) не функционира (како што треба).

Па за да не луташ многу, ако сакаш нешто да помогнеш, тековните активности во
кои можеш да се приклучиш (колку што ми текнува во моментов) се следниве:

Уфо и Томе работат на превод на Федора и Гноме.
Глиша (изгледа) ќе работи на преводот на Дебиан.
Новица, Дамјан и Стојмир работат на нова страна на ОССМ (на која информациите
за групите нема да бидат out-of-date. :))
Зоки и Владо работат на преводот на КДЕ.
Само како забелешка: ОО.о ми се чини е orphan.
Bug report-и за преводите секогаш се добредојдени во сите проекти.
Во оптек би била и работа за македонска верзија на TheOpenCD.

Добредојде. :)

--
Новица

Дрогата не ги уби.