[Ossm-members] Re: Logical Volume Manager (prevod?)

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Fri Oct 8 02:55:24 UTC 2004

On Thu, 07 Oct 2004 17:39:46 +0200, you wrote:

>овој збор е од фамилијата германски технички изрази одомаќинети на
>Балканот, како и „шрафцигер“, „шраф“, „шми-шајбна“, „абрихтер“,
>„дребонг“, „хилта“ и едно чудо други изрази од столарскиот, ѕидарскиот,
>машино-браварскиот, електричарскиот и другите сродни занаети. Чудно, но
>вистинито: речиси за сите има соодветен македонски, литературен збор, но
>ретко кој го користи и ден денес. Јас си имам и анологија поставено -
>веројатно се работи за многу сличен случај со овој превод на
>информатички термини денес; во екот на индустриската револуција кај нас
> [...]

Ист пример е и автомобилската индустрија -

- ауспух (?)
- рикверц (наназад?)
- фар (предно светло?)
- шофершајбна (ветробранско стакло)
- шалт табла (?)
- кумплунг - или и како да се пишува (?)
- гепек (багажник?)
- дизна (?)

Надвор од неа:
- штекер (?)
- куршлус (краток спој)

Знае некој македонски пандани на овие?

Значи веќе еднаш грешката е направена, дали треба да се повтори или
немало никаква грешка?

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore