[Ossm-members] MamboServer македонски превод

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sat Oct 9 17:04:49 UTC 2004

Еве горе-долу добар превод на мамбото, сите што сакаат да го допреведат нека
повелат останаа уште неколку стрингови.

Само мало внимание: Не се работи за превод на целото мамбо, туку само на она
што корисниците што ќе ја разгледуваат вашата страна ќе го гледаат. Пример
„Корисничко мени“, „Влез/Излез“, „Анкета“ итн.

Поздрав,
Александар

П.С.
Тој превод од makbots е чисто страње! Немојте да се резилите заради туѓа
неписменост. Ова што го атачирам барем е писмено иако недовршено ;)