[Ossm-members] Лого

novica at bagra.org novica at bagra.org
Wed Oct 13 12:37:08 UTC 2004

> Како најлесно би можеле linux.net.mk да го
> претвориме во community driven сајт

И не само линукс.нет.мк. Ова е општ проблем. Дури и
муабетот за преводите во суштина се сведува на тоа дали од
една или друга идеја/иницијатива на крај ќе излезе некаков
плод/резултат.

Значи, муабетот ми е дека сајтот не може вие (во смисла вие
што го правите да работи) да го направите community driven
. И претходниот си беше сосема во ред.  Му требаше само
community (значи повеќе луѓе да дадат свој придонес) за да
биде џам, исто како што на работа за преводот и требаат
луѓе што ќе ја средат, исто и со Малинкото.... и со што
уште не.

Да не завлезам во некои ептен филозофски зони, у суштина
секој треба да се соочи со себе си и да одлучи колку
мрчењето на листа и форум или било што слично му значи....
т.е. дали го прави тоа од сеир или не.

Срање.

--
Новица