[Ossm-members] viki za Malinko

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Sun Oct 17 18:24:04 UTC 2004

Новица Наков wrote:

>Од wiki-то:

>Објаснете ви се молам.
>

>За предавањата: мислам дека бр. 1 критериум е сè што ќе се презентира да биде
>под некоја лиценца која е OSI approved или ја има на листата на слободен
>софтвер лиценци на gnu.org. Ова го кажувам бидејќи видов linux како gaming
>платформа, а тоа winex колку што ми текнува имаше некоја заебана лиценца.
>Внимавајте, сепак ова го организира _Слободен_софтвер_Македонија_.

Во право си, но ако се договориме можеме да бидеме и малку флексибилни -
сепак се работи за 100% слободна пратформа. Додека не се договориме
поинаку - ја ставив твојата забелешка на викито.

> [...]
>се одвива настанот. Настанов ќе трае 2 дена. Да речеме дека ќе се добијат две
>предавални на ЕТФ* (+ некаква соба со компјутери). Тоа ќе значи дека може да
>се одржуваат по две предавања паралено, при што посетителите ќе можат да одат
>од едно до друго на паузите. Ако има две простории тогаш (ако има предавања
>од 10 до 16, и ако траат 45-60 мин.) може да има по 6 предавања (или вкупно
>12) дневно, т.е. 24 во двата дена. Тогаш може да се одреди колку предавачи
>треба, и кои предавања задолжително треба да се организираат (пр. Општо за

Имаме рок до кога мора да се договори просторија - мислам дека не е
доволно само да кажеме дека ќе биде таму и таму и готово. Инаку се
договоривме да имаме само една просторија каде ќе бидат сите предавања и
плус една со компјутери за работилница.

>+ идејата за некаква конференција воопшто не е нова. Ако не ве мрзи да си
>прочепкате по сандачињата (Златко, Уфо) тогаш ќе најдете едно предлогче што
>јас го пратив негде во август 2003-тата. Таму имаше прилично разработени
>работи.

Не можам да го најдам.

>* Патем не е лошо да се праша и на ПМФ. Со оглед на тоа дека таму веќе имаше
>едно предавање (делумно) од областа на слободниот софтвер. Исто не е лошо да
>се контактира со тој момакот Горан. Неговото предавање беше стварно добро и
>штета што тогаш не го видоа многу луѓе.

Заклучивме дека ПМФ е далеку и е малку непристапно - сепак може да
остане како алтернатива.

Веќе контактирав со Горан и начелно се согласи да биде дел од преавачите
на Малинко - супер.