[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Josip Dzolonga josip at lizard-online.net
Wed Sep 29 17:49:08 UTC 2004

Зоран Димовски напиша:

> Zdravo na site samo da kazam deka online recnikot ima sosema nov
> dizajn i mozete da go videte na http://users.ossm.org.mk/~zoki/
> Inaku, odma se javi problem. Prio baranjeto mozete da zabelezete deka
> vi pisuva "Не е внесен збор во полето ...." . Doma na mojata masina
> e testirano i raboti besprekorno. ako nekoj ima nekakva ideja sto moze
> da e problemot neka kaze (na mene ne mi teknuva). Bazata e stavena na
> net i ne bi trebalo da ima nikakvi problemi ama eve IMA. I pak ke
> kazam na mojata masina (Mandrake, Apache 2, MySQL 4.0.13, PHP4) ne mi
> prave nikakvi problemi.
> [...]
Дали до променливите од формата пристапуваш преку array-oт
$HTTP_POST_VARS ? Или пак само $promenliva, во вториов случај во php.ini
треба да биди подесено register_globals = on, или пак изманипулирај со
ini_set(); (http://www.php.net/ini_set) - поточно би требало да изгледа
ini_set("register_globals",1); Меѓутоа тоа не ти е така сигурна
варијанта пошто со register_globals и за сите променливи од URL-то
($HTTP_GET_VARS) ќе прави и друга променлива (пример доколку урл-то личи
file.php?show=1 ќе има и креирана променлива $show со вредност 1), така
да не е многу, односно ич сигурно

П.С. Би сакал да ти помогнам околу речникот (имам искуство сo PHP/mySQL)
, пиши на jdzolonga [at] gmail.com