[Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Mon Apr 18 21:50:01 UTC 2005

On Monday 18 April 2005 23:30, Дамјан wrote:
> Само ќе ви оставам аманет/два, инсталирајте ubuntu/kubuntu избегнувајте
> fedora/mandrake/suse.
Не знам каква е Мандривата :)) ама не би рекол дека е толку лоша. Тоа Зоки ако
ја има симнато и пробано може да каже по нешто ::

> Ubuntu е добра, user-friendly дистрибуција, со добра
> инфраструктура и community, а не е бета/тест верзија на скапата верзија на
> OS-от.
Може Кубунту :)))

> ако стигнам деновиве може да добиете и slax-5.0.1 + mk
> (Божо каков статус има преводот на KDE-3.4 ?)

Па не е нешто многу мрднато (т.е. на нивото на кде33), само што е почнато со
преводот на kdepim (kmail & co.). Плус поправки на разни грешки низ kdebase и
kdelibs.

> Уфо, што точно сакаше да биде преведно во slax-от? (boot loader-от не може
> да биде на кирилица)
Менијата (и некои останати работи) за кои што мрчеше Уфо не се земаат од .po
датотеки туку од .desktop датотеките за соодветната програма (менијата си
имаат посебни .desktop датотеки). Така што ќе треба да се направат .desktop
со ставки >> Name[mk] << во нив. Можам да ги направам .desktop датотеките (со
make во CVS стеблото на преводот) ама не и да ги распоредувам која каде треба
да оди пошто се многу и не знам која за каде е.

Е сега не знам како е тоа изведено во КНОПИКС ама работи, така што ќе донесам
KNOPPIX-3.7-MK... Има заинтересирани? :))

Поздрав Боби