[Ossm-members] adresar i skener

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Fri Apr 22 12:06:44 UTC 2005

On 4/22/05, Dean Josevski <dean at integraeng.com.mk> wrote:

> Сакам да ве замолам за две информации:
>
> 1. Дали ќе може да ми предложите кој адресар да се користи под Linux.
> Засега се користи Mandrake 10.0, но базата на адресарот треба да
> „гарантира" лесно мигрирање на нови верзии и/или дистрибуции.

Зависи за што го користиш. KAddressBook е ОК решение за индивидуални
корисници, има импорт/експорт во многу варијанти (CSV, LDIF, vCard...)
 Ако се користи некој посебен клиент за е-пошта, неговиот адресар би
требало да има опции за експорт-импорт.

Ако пак размислуваш за некој групен адресар, разгледај Kontact,
OpenExchange или E-Groupware - нудат решенија за LDAP централизирани
адресари/календари и др.

> Значи во предлогот ако може кажете како на пример од еден компјутер
> (преку CD, USB memory, или сл.) базата да се пренесе на друг компјутер.

Со голем дел од претходно спомнатите, доволен е експорт во LDIF и
импорт на фајлот на другиот систем. Ако пак се користи база како MySQL
или (не)дајбоже LDAP, преносот е малку незгоден, ама во такви случаи
не е ни потребен (бидејќи се користи централен адресар).

Е овде не сум информиран.

--
Nikola Vanevski
Postpaid Billing Software Engineer