Re: [Ossm-members] Re: Инсталфест #2

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Apr 22 14:28:18 UTC 2005

On 4/22/05, Nikola Vanevski <nvanevski at gmail.com> wrote:
> Овде има многу за дискусија. Прво прашање е - до каде ќе оди
> инсталацијата. Ако се инсталира машината комплетно (значи, со
> видео/звук/модем...)

да мора (би било добро) да се оди до крај

> тогаш уште и прави некоја смисла да се
> инсталира Убунту/Кубунту. Јас лично на нови окрисници претпочитам да
> им инсталирам Мандрак (т.е.Мандрива) од проста причина што првобитниот
> впечаток е многу поразличен.

Се сложувам со тебе за почетници Мандива и Сусе

>Јас би го ставал и Сусе, ама тоа се коси со оној термин „слободен",
инаку е бр.1 за >леснотија на користење.

Може и сусе да инсталираме, само што тоа ќе биде онаа осакатената download
(personal) верзија таа што иде на едно ЦД. Ако некој инсистира што да не?

> ќе го викне „комшијата што чепка по компјутери" и овој ќе ќе го
> поплука Линукс до крај и ќе му инсталира најновиот
> super-duper-ass-kicking-mother-fucking Windows.

тоа не може да се спречи
Србите викаат: Моја роба, мој дучан коме очем томе дам :)

> Што се случува ако корисникот донесе машина со Конексант или Моторола
> или некој друг Винмодем за кој нема драјвери во слободните дистрибуции

да конексант е проблем, а за моторола нема гајле (го има драјверот на
нивниот сајт), работи џам, барем кај  мене.

btw ако има некој драјвери за конексант нека ги донесе

Јас ќе донесам и Knoppix Security Tools Distro
http://www.knoppix-std.org/

ПОЗДРАВ, Чомбе