[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 27 14:33:59 UTC 2005

> Извинете за енкодингот, приморан сум да одговорам од
> вебмејл на Виндоуз.

што збориш бе, нашиот mail сервер не е срање како yahoo и hotmail... си работи
со utf-8 како што треба.

Иначе не постојат авторски права над имиња... постојат само заштитени марки
(trademarks)... за Linux знам дека е заштитена марка на Linus Torvalds, за
GNU не знам (да речеме дека е). Mandriva исто сигурно е заштитена марка, како
и RedHat.

Поентата зашто Mandriva бараат да *не* се транслитерира нивниот trademark е
затоа што истиот не е е заштитен и во кириличната верзија. Ништо не те
спречува да си го користиш поимот Мандрива како сакаш... ама они нормално не
сакаат тоа да го вклучат во нивната дистрибуција.

Што се однесува до правописот, колку знам во принцип се транслитерираат
страљнските имиња... но мислам дека не е проблем и ако се оставаат на
латиница - зависно од ситуација, понекогаш е почитливо едното, другпат
другото.

--
дамјан

                      Loose bits sink chips.