[Ossm-members] Re: Pomos za Linux

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Apr 27 19:06:55 UTC 2005

Dean Josevski напиша:

> Модемот е етернет D-Link DSL-360T.

Имам ист, за десет секунди се конфигурира во Федора. :)

> Тоа го направив, но некаде грешам.
> Нагодувањето поминува целосно во ред, но не знам дали треба нешто како
> kppp за овој вид на конекција. Прбав нешто со on boot, но изгледа дека
> нешто не правам како што треба. Потоа при рестартирање на Linux кога
> ќе стигне до овој дел чека подолго време и потоа јавува дека времето
> за конектирање со интернет поминало.

Нема ништо слично на kppp за pppoE врска јас колку што знам. Во принцип
за воспоставување на врската сите дистрибуции кои што сум ги сретнал (на
кои што сум се врзал на овој начин) користат pppoeconf или adsl-setup.
Ако најдеш pppoeconf пакет за Мендрејк наједноставно ќе завршиш работа.
Откако ќе го инсталираш, пушташ pppoeconf во конзола и внесуваш
информации за врската. Немој да забораиш user at mt.net.mk ја го утнав тоа
еднаш и се чудев пола саат зашто не ми работи. :0 Пред да заврши
конфигурирањето на врската ќе те праша дали сакаш при подигнување на
системот да ти се подигне и pppoe врската, ако нејќеш така можеш да ја
подигнуваш рачно со командата „pon“.

Тоа, не знам што друго. Пробувај малце :) Јес да со мендрејкот би
требало без проблеми да направиш pppoe врска преку тоа контролниот
центар ама стварно не знам што би можело да биде проблемот и зашто не
работи.. :\

> И уште нешто, прво ја нагодив мрежната. Досега добиваше ip преку dhcp,
> а сега ставив статична, зашто на adsl модемот dhcp е искличен. Незнам
> колку ова е паметно, но засега е така.

Така и функционира секаде. Иначе не сум сретнал досега на трансиверов
некаде да пишува дека има DHCP сервер. :\

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk