[Ossm-members] [l10n] Firefox/Thunderbird 1.5 - забелешки за преводите

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Aug 31 17:02:40 UTC 2005

Igor Stamatovski напиша:

> А подолу може да стои: Кликнете „Откажи“ за да ја прекинете
> инсталацијата и потоа исклучете ги активните
> програми.

Како тоа подолу? Да го додадам јас тој стринг?

> 2. На екранот после сопствен тип на инсталација, при изборот на
> додатните компоненти, во описот на компонентите
> за 2. и 3. опција речениците не почнуваат со голема буква.

Кои се тие речениц?

> 3. Повторно има грешки при креирањето на кратенките, $СТРИНГ$.

Очигледно не го поправиле тој баг сеуште.

> 4. Не си го сменил секаде Работи на Гецко, зошто? Нека бидат или Геко
> или Gecko.

Барав Геко низ сите датотеки, нема. Ако има Gecko тоа заради тоа што негде тоа
е непреведлива променлива.

> 1. Не се гледа ништо после Дробредојдовте во Mozilla остатокот е во друг
> ред и не се чита.

Не знам како да се реши тоа. Можда кога ќе пишува само Добредојдовте во
Mozilla Thunderbird ќе го собира.

> 2. Ајде нека се синхронизираат преводите на почетниот екран на двата
> инсталатора, може?

Може. Кажи како.

> 4. Кај одбирање на дополнителните опции, повторно во описот на Агентот
> за контрола на квалитет, реченицата ти почнува со мала буква.

Која е реченицата?

> 5. На истиот екран од претходно името на производот e Thunderbird , нели
> е Тандрбрд и Фајрфокс? Што е сеа ова?

Променлива пак некоја.

--
Новица