Re: [Ossm-members] Re: Проблеми со samba

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Mon Dec 5 01:22:08 UTC 2005

On 12/4/05, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:
> има у виндоус у Local Security Settings еден
> клуч за користење на енкриптирани лозинки, тој треба да го активираш,
> има реџистри пач на нетов за тоа. Побарај на Гугл, Win XP samba patch, а
> у, ќе ти најде одма...

Го пробав ова и работи одлично. Сега Windows-от супер си го гледа
Linux-от. Ми останува уште да го средам обратниот пат:

> Види у Виндоус како мапираш share. Ако ти е мапиран со computername\
> \share\ тогаш нема да работи пошо самбата не ја интересира името на компјутерот.

Точно е дека ми е мапирано и на двете машини //computername/share
(Windows: \\computername\share (да не има нешто врска ова со / и \ што
се различни?)). Е сеа не знам зашо би било проблем ова за самбата.
Исто повторно не можам да се поврзам од Линукс на Windows. Кога се
поврзувам преку  mount -t smbfs -o ip=192.168.0.1,username=vlatko
//TRIFKO/movies /mnt/share
ми дава грешка:
session setup failed: ERRDOS - ERRnoaccess (Access denied.)
А кога ќе пробам како Anonymous (ваљда ова оди преку Guest account на
Windows) се поврзува добро али наведеното /mnt/share ми го прави како
фајл со непозната екстензија (не треба да ми мапира фолдер?).
Инаку во LinNeighborhood ми ги јавува двете машини али Windows
машината е празна.
Исто не знам како да го мапирам share у Windows со //share без
computername (знам дека не е баш open source поврзано прашањето
али...).
Поздрав и фала мнооогу.