[Ossm-members] Re: Firefox-1.0.1

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sun Mar 6 00:30:53 UTC 2005

И јас прашав еден лингвист и се сложува дека е со Е. Јас го прифатив
како точно и сега и вие прифатете го како такво. И секако тоа
подразбира со побргу да излезе конечната верзија на Фајрфокс. А
Тандербрд иде со овој превод? Како пакет нешто?!!! Или тоа посебно
иде. Инаку да ви кажам за пофалба сме. Имав мала презентација во пошта
на царина. Ми стигнаа 20 Ubuntu CD-ња и морав да им презентирам што е
уствари Gnu\Linux и најповеќе Ubuntu поконкретно. И искрено да ви
кажам не пофалија бидејќи кога стигнал пакетот од 1000 цд-а "сте се
покажале како вистински професионалци" (ја цитирам типката главна таму
што правев муабет). И на крај покажа заинтересираност и и дадов 5 цд-а
да ги раздели таму по служба.