[Ossm-members] Банери за Фајрфокс на македонски

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Sat Mar 26 13:05:49 UTC 2005

> http://mozilla.softver.org.mk/firefox/baneri/baneri.html

Ти ибам, уопште не видов дека си ставил URL тука...

> 1. Дали во кодот за исечи/залепи да стои врска кон getfirefox.com или да
> направиме бројач кај нас па после он да носи кон getfirefox?

http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=86869
уште кога би можеле да направиме некако  URL-во да ја нуди македонската
верзија по default - за кога сајтот не открива сам (што btw не открив како го
прави).

> 2. Дали во кодот за исечи/залепи да стои апсолутна патека до банерите на
> нашиот сајт или да охрабруваме да ги ставаат кај себе?

на нашиот сајт... може ќе треба да ги смениме или сл.

--
дамјан

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.