[Ossm-members] rabota so php5

Aleksandar Tasev aleksandar.tasev at gmail.com
Tue May 10 13:27:42 UTC 2005

Здраво дечки,

Знејќи дека листава ја читаат луѓе со доста познавања од опен сорс
технологиите, би сакал да ве иинформирам дека имам потреба од стручни
соработници.

Во моментов најактуелен проект е преработка на постоечки вебсајт(со 1
милион влеза месечно) од php4 во php5. Потребни се следните познавања:
- php4
- Linux, MySQL, Apache
- php5 ili detalno poznavanje na principi na OOP
- java script
- XML
- логичко размислување, бидејќи се работи за комплексен систем, мали
технички финеси прават голема разлика

Vo tek se i drugi proekti koi se rabotat so slednite tehnologii:
- Java, XML,
- SQL, dizajn i optimizacija na golemi bazi
- ColdFusion

Би ги замолил заинтересираните да ме контактираат и да кажат нешто
повеќе за нивните познавања и искуство (листа на проекти и должности).

поздрав,
Александар