[Ossm-members] Re: Install Party 2006 by Mandriva Linux

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Tue Nov 29 20:40:56 UTC 2005

Зоран ми се јави и ми кажа да го пишам ова пошо немал интернет.

Утре од 12 до 16 часот во бараките на општина Гази баба одма карши
континентал, лево од тој ресторантот Галеб или како и да се вика ќе се
оддржи тоа Мандрива денот. Ќе имало телевизии, новинари, фирми,
презентација на Мандрива на македонски, КДЕ на македонски... ќе имало и
цедиња и падови, постери и срања.

Кој може и сака нека оди. И не ми реплицирајте на мене зашо од денес за
утре се кажува пошо ја неам врска со ова ја сум само relay agent. :)

--
Арангел Ангов
Слободен софтвер Македонија
info at slobodensoftver.org.mk