[Ossm-members] Firefox/Thunderbird 1.5 - можни не-l10n проблеми

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Sep 8 16:59:24 UTC 2005

Имам билдови од 07.09.2005 - што би требало да биде бета1.

Ова се случува на win98se, кој ми стои на компјутер онака, и нешто е ујебан,
па можда некои проблеми се и до него. Молам овие работи ако можете да ги
проверите на се од win98 до xp (ако воопшто има некој кој активно користи 98
или Ме) кои се во работна состојба.

1. Првата реченица од инсталерот на ФФ и ТБ е со заебан енгодинг (ваљда). Тоа
е реченицата што вика Добродојдовте во... Ова би требало да е проблем само на
98-ца. Ако русите го имаат решено на 98, ќе ги прашам како, само некој нека
провери.
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=22

2. И кај ФФ и кај ТБ инсталацијата паѓа со грешка 1010: не може да се
инсталира мк јазичен пакет. Ова сигурно е нешто до баш овој билд. Но да
бидеме сигурни.
(а имаме стар проблем со QFA)
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=25

3. Мора да провериме и дали проблемот со имињата на кратенките е решен.
Bugzilla вика дека тој bug е поправен. Ако ви успее инсталацијата кажете дали
иконата на десктоп ви се појавува со нормално име. Пробајте и со ФФ и со ТБ.
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=18
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=24

4. Како е големината на прозочињата во Win? Пробајте на различни резолуции. И
со ФФ и со ТБ.
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=19

(Долниве сум ги видел на мојот слеквер, може да ми потврдите дали ги има и во
Win.)

5. Помош -> Report Broken Web Site сеуште е на англиски, иако нашите преводи
се качени таму. Ова ми личи на проблем што го имаме само ние.
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=23

6. Суште има проблем со Уредување -> Преференции -> Приказ -> Фонтови (во ТБ).
Изборот на кодната страница (encoding) е можен само еднаш. Имено, ако пуштам
преференции, ги изгасам, и пак ги пуштам, полињата за избор на кодна страница
се заебуваат, и за да имам пак пристап до нив треба да го рестартирам ТБ.
Проверете дали е исто во Win и во други (кирилични) локалиња.

7. Пораката што треба да ја дава ФФ кога ќе оди на страница која не може да ја
прикаже е заебана (пример, не сум на интернет, а удрам www.google.com). И
нашата и англискита датотека со тие стрингови изгледа идентично и не можам да
најдам проблем во локализацијата. Ве молам проверете го проблемов во en-US и
во некое друго локале.
http://www.slobodensoftver.org.mk/flyspray/index.php?do=details&id=26

Ај да ги решиме овие. Фала.

--