[Ossm-members] WordPress на Македонски

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Dec 19 16:03:10 UTC 2006

Zdravo,

On 12/19/06, Stojance Dimitrovski <sdimitrovski at gmail.com> wrote:
> Нема шанси ова! Триста пати сменив тема проверувам... И не работи преводот
> за 2.0.4 на 2.0.5. Ако има некој нов превод за 2.0.5 тогаш кажете кај е...

Prevodot od 2.0.4 raboti na 2.0.5
Prevodot za WP 2.0.5 uste ne sum go zavrsil :(
Inaku prevodot na WP 2.0.4 i 2.0.5 se razlikuvaat samo vo nekoi
stringovi koi se vo delot za administracija, taka sto prevodot od
2.0.4 raboti na 2.0.5 so toa sto nekoi stringovi vo delot za
adminsitracija ke ti bidat na angliski.

Za da go instaliras prevodot na makedonski treba vo
wp-includes da napravis papka "languages" i vo nea da go
stavis prevodot iskompajliran znaci "mk.mo" (ke go zemes prevodot
od http://chombium.awardspace.com/files/trans/wp2.04.tar.bz2
otpakuvaj go i posle u konzola pisi: msgfmt mk.po -o mk.mo
i iskopiraj ja mk.mo vo patekata sto ti ja opisav).
Znaci ako si igras po doma i da receme deka wordpress-ot ti e vo papka wp
bi trebalo da ja imas datotekata
http://localhost/wp/wp-includes/languages/mk.mo

Sledno so treba da napravis e da go podesis jazikot vo wp-config.php
linijata za jazikot treba da bide "define ('WPLANG', 'mk');"

Posle ova treba da ja gledas sodrzinata na makedonski, ama sto ke
gledas na makedonski
zavisi i od temata sto ja koristis. Za da se preveduvaat site
stringovi treba da ja uredis temata i na sekoe mesto kaj sto se naogja
nekoj string sto treba da se
prevede, da go stavis vo "_e('STRINGOT ZA PREVOD')", na primer
"_e('Blogroll')" za na mekedonski da gledas vo prelistuvacot "Blogovi"

POZDRAV, Chombe
P.S. Se izvinuvam za latinicata, pisuvav vaka za da odgovoram pobrzo