[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Fri Feb 3 13:12:38 UTC 2006

На Friday 03 February 2006 13:42, Дамјан напиша:

> Во Qt верзии помали од 4.0.1, MySQL драјверот не подржува Unicode. Во 4.0.1
> и понови подржува.

Денес ќе ја искомпајлирам најновата, па секако ќе пробам и со -qt-sql-qibase.
(Како алтернатива.)

Овде сакам да прашам, дали можам да ставам два драјвера (за FireBird и MySQL),
или да го ставам само qibase, а потоа додатно (независно) да го ставам
драјверот за MySQL?

> Тоа значи дека query-јата можеш да ги правиш со Unicode-ниот QString.

Мислиш кога ќе имам Qt 4.0.1? Сега има некои нелогичности. Или можам да читам,
а не можам да пишувам, или обратно. Тоа е во зависност дали користам codec,
или не.

> Ти не кажа која верзија на Qt користиш али претпоставувам некоја 3.x
> верзија, што значи најсигурно ти е сите query-ја да ги правиш со utf-8
> QCString и резултатите да ги конвертираш соодветно.

Да, ја користам таа што доаѓа со Mandriva 2006, а тоа е Qt 3.3.4 (знам што ќе
ми речиш) ;)

Фала,
--
Деан Јошевски