[Ossm-members] vnesuvanje so kirilica vo MySQL preku Qt

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Fri Feb 3 18:29:49 UTC 2006

На Friday 03 February 2006 15:14, Дамјан напиша:

> не знаеш :), ќе ти речам, а ова важи за сите:
> кога се пријавуваш со некој проблем ПРВО треба да дадеш што повеќе
> информации за твојата ситуација, дистрибуција, верзии на програмите, кои
> пакети ги имаш инсталирано и слично (1),

Искрено на почетокот лутав, но сега ќе се сконцентрирам на:

Mandriva 2006
Qt 4.0.1 (ќе инсталирам денес не стигнав)
МySQL 4.1.12 (што иди со Mandriva 2006)

> ВТОРО пробај да направиш test case
> за проблемот, т.е. во твојов случај најмала можна програма што се поврзува
> на база и прави некои query-ја и играј со неа (2).

Цело време си играм со такво програмче.

> (1) нема баш некое точно генерално правило тука, што повеќе информации тоа
> подобро... ама исто така и што повеќе релевантни информации наместо
> податоци уште подобро

Важи. За викендов ќе се притаам малку (ќе бидам подалеки од интернет, па ќе
инсталирам се што треба). Се надевам дека нема да имам проблеми и искрено
многу ми помогнаа вашите сигестии, ликови и сл.

> (2) со други зборови, расчленување на проблемот на што помали и
> поедноставни делови за полесна детекција на истиот :) ... уште поважно, ако
> пробуваш да го решиш проблемот, а имаш некој комлициран систем/апликација
> може да имаш повеќе од еден проблем кои меѓусебно да се маскираат и никогаш
> да не го најдеш вистинското решение.

Затоа сега ќе одам чекор по чекор, мислам дека сега ги имам потребните знаења.

Поздрав,
--
Деан Јошевски