[Ossm-members] Upgrade na Ubuntu 6.06 Drapper Drake

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Jun 30 20:43:01 UTC 2006

> Знам дека групава не ви е баш наменета за решавање лични проблеми, ама
> гледам дека чат пат праите исклучоци па реков да пробам.

Не бе, mail листава е баш за вакви прашања.

> За истиов проблем веќе прашував на mk.comp.os.linux, ама не добив
> никаков одговор. Не знам шо е работава ама њузот у последно време ептен
> ми е умрен.

Листава и news групата целосно се препокриваат со причината за постоење,
меѓутоа едниот обид за нивно обединување не помина добро... така да сега за
сега, за жал форумите каде што може да добиеш помош се поделени.

ps. за твоето прашање немам одговор, но ме изненадува дека на wiki страницата
на Ubuntu не си добил точни информации. Сѐ точно следеше од упатствата таму?
Да пробаш на IRC, ubuntu би требало да имаат активно community.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

                   Press every key to continue.