[Ossm-members] Dapper Drake

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Fri Mar 24 13:57:57 UTC 2006

On 3/23/06, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:

> Ќе го тестирам со дапер и ќе пишам дали го бива.

Ме интересира дали го имаш веќе пробано Ubuntu Dapper Drake. Пошто ја имав
надградба од Breezy Badger уште пред едно 2-3 месеци и една по една работа
почна да ми се шекнува. И еве сега целиот фајл систем ми се побрка и све ми
отиде јабана. Па да те прашам само дали кај тебе све функционира како што
треба. Како прво што ме изнервира што немаше подршка за floppy во /dev/ али
рекоа дека ќе го средат... па уште чекам. После ми се поеба samba, па
апликациите паѓаа неочекувано и на крај за било која стартувана програма или
команда ми јавуваше Segmetation Fault. И така сега све избришав и се мислам
дали од ново да ставам Dapper Drake од mirror-от на Ubuntu или да се вратам
на Breezy Badger пошто прочитав дека излегувањето на конечната верзија се
одложува до Јуни.
Ај некој кој има искуство со оваа верзија нека пише што како кај него се
одвиваат работите.
Поздрав