[Ossm-members] Konferenija

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Oct 11 00:14:18 UTC 2006

Здраво,

Ама сум спамерски раположен. Срам да ми е! :'(

Во продолжени Ви ја праќам пораката која ми ја прати Јован Петров, се
надевам дека нема да ми се налути што ќе ја споделам со Вас

= КАТ ХИ'Р Д МЕСИЏ =================================================

Zdravo Chombe,

ja sledam ossm listata podolgo vreme. Generalno idejata za
konferencija e super, iako licno mislenje mi e deka mozebi sredinata
na noemvri e malku prerano ako sakate nesto seriozno da postignete.

Razmisluvam nekoi moi prijateli da gi informiram za moznosta da
pomognat vo sponzoriranjeto na konferencijata. No bi sakal malku
podobro da ja definirate celnata publika, proektiraniot broj,
prostorot kade bi bil, pr planot i slicno sto e neophodno za procenka
na dobivkata od poddrzuvanje na takva manifestacija.

Dali konferencijata ke ima plenarna i/ili workshop komponenta? Ako ima
workshopovi bi mozel da volontiram dokolku nemam premnogu rabotni
angazmani da pripremam eden ad-hoc workshop za instalacija i
administracija na joomla.

Pozdrav

Jovan