[Ossm-members] fsfe во белград

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Apr 10 21:56:31 UTC 2007

> НО
>
> генерално чувство ми е, и тоа го сметам за проблем, дека на сите вакви и
> слични случувања постојано само истите неколку луѓе одиме. Тоа дефинитвно
> не е во ред. Први што ми паднаа на памет дека требаше да бидат во БГ се
> Гемиџи, Глиша, Чомбе ... Стојанче млад е уште :).
>
> На пр. од две прилики да се види Сталман во Белград и Софија во скоро
> време ... само тројца сме ги биле. Не е у реду.
>
> Не е толку за официјалната програма колку што имаш шанса да се видиш со
> повеќе луѓе да чуеш различни мислења, да разгледаш различни перспективи..

Како што на пример скоро никој не дојде на СподелиКино денес..
Зошто е тоа така?

Ај одговорете би сакал да знам.

BTW „мислам дека тоа што го правите е срање“ е сосема валиден одоговор.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"If we knew what we were doing, it wouldn't be research"

That's what my supervisor used to say to me when I got depressed about lack of
progress.