[Ossm-members] Java & C++ предавачи

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Apr 26 09:58:15 UTC 2007

Здраво, ми се јавија вчера од Вработување.ком по нечија препорака. Бараат
предавач за Java и C++ за некоја фирма нивен клиент (не го откриваат кој).

Се работи за постојана работа во Скопје, плата и сл. ќе му се каже на тој што
ќе пројави интерес и задоволи потребите да работи, потребно е искуство во
предавање и знаење за Java и C++, па кој сака нека ми испрати приватно пошта
ќе го пренасочам кон тетката што ми се јави.

Јас одбив. Иам уште некои незавршени работи Битола :)

Папа

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info