[Ossm-members] Vladata ke kupuva kompjuteri za ucilistata

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Thu Feb 22 23:33:39 UTC 2007

Луѓе,
не е важно која фирма е и кој е човеков. Важно е дека
имаме информација и дека треба да се дејствува во
согласност со тоа. Да се направи една презентација,
ако треба и уште една и уште една. Да види министерот
дека оваа група работи нешто и дека има заинтересирани.
Ако знае за заедницава, супер. Да се запознае уште подобро.
Ако не знае, да се запознае. Да се наметне оваа заедница.
Не само кај министерот или некое шефче. Да се наметне на сите,
на пошироката јавност. Дури тогаш ќе се слушне убаво,
како што треба. Ако не овој проект, некој друг, иден.
Да се разработат идејните решенија, како за ит-неписмени,
да може да ги „сварат“.
Цела финта е да се убеди министерот и сите околу него дека
оваа група има потенцијал и има знаење да ја истера работата
до крај. После ќе има и работа и ангажмани.

поздрав

Ѕвонко Николов