[Ossm-members] сподели знаење #8

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Feb 28 21:45:06 UTC 2007

On 2/28/07, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:

> На сре, 2007-02-28 во 16:32 +0100, Новица Наков напиша:
> зборува

> направи?
>
> Ќе пробам и ја да инсталирам Ubuntu на мојот дотогаш, иначе се
> пријавувам за помош околу презентацијата пошто имам искуство со истата
> алатка.
>
> Милош, пиши ми ако треба.
> --
> Арангел

Еве и јас се јавувам за помош, па може некако да се комбинира и за
конектирање и на windows клиенти преку OpenVPN и мојот лаптоп стои на
располагање веќе е среден за работа со OpenVPN и под Linux и под Windows
чисто колку за презентацијата може
е да се искористи. Само не ме терајте да зборувам тамо >:)