[Ossm-members] интелектуална сопственост на сител

Vanco Nastov vanini at mt.net.mk
Wed Jun 13 00:25:02 UTC 2007

Никој не е поарен, само гледаат да пополнат емисија и
да изгледа целиот прилог елоквентно :)
Инаку врска немаат. Ама тоа не ме засега. Битно е дека во
контекс на пиратрија ставаат слободен софтвер на ТВ.
Да сме у САД, ги тужам за 5мин. Ама ова е МКД.
Не оти и судиите ќе можат да разграничат !

Да се фер, би ја исправиле грешката или барем би надоместиле со мал
прилог за слободен софтвер.Арно ама нашиве новинари не знаат да напишат
за добра или напредна работа, само за црни работи пишуваат.

Аман, доста !

Goce Mitevski напиша: