[Ossm-members] Free speech vs. free beer

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sat Jun 23 21:46:41 UTC 2007

> А ти на тоа можеш да одговориш „Епа овој НЕ Е бесплатен, само е слободен!“

Е да де, така и се случува ... нормално тоа прераснува во предавање за
економија, капитализам, слободни пазари итн. - кое многумина и не се
заинтересирани да го слушаат... (а потсвесно си мислат „епа windows Е
бесплатен“).

Anyway, поентата ми е дека во FAQ-от за слободен софтвер мора да се опфати и
прашањето за неговата цена, пошто тоа прашање е често. Дали, обликот кој ти
си го видел е најдобриот начин не можам да кажам, но е интересно да видиме
како најдборо да се објасни.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа