[Ossm-members] thunderbird start page

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Sat Mar 3 15:45:02 UTC 2007

Здраво до сите,

ова ми е прв пост овдека, па се надевам ги следам сите правила на
групава. Доколку не е така, критики се добродојдени.

еве ги моите сугестии, преводот не е буквален,но мислам дека сеуште го
задржува истото значење:
--
#Mozilla’s Thunderbird email application is more powerful than ever.
It’s now even easier to organize, secure and customize your mail.

Thunderbird, апликацијата на Mozilla за е-пошта, е помоќна од било кога.
Сега можете уште полесно да ја организирате, заштитувате и прилагодувате
Вашата пошта.

заштитувате, заштитите, whatever....
--
#Experience the difference. Thunderbird is developed and supported by <a
href="foobar">Mozilla</a>, a global community working together to make

Увидете ја разликата. Thunderbird е развиван и поддржуван од Mozilla -
глобална заедница чија цел е да ја направи Интернет мрежата подобро
место за сите.
(Интернет мрежата <=> Интернет-от)
Kako што претходно стои, некој може да помисли Mozilla e производ на
Thunderbird
--
#Download a dictionary in your language for Thunderbird's spellchecker
from the <a href="foobar">Mozilla add-ons web site</a>

Ова е ок, ама како што знам, проверка на правопис на македонски сеуште
нема. Исправете ме ако грешам. Предлагам да се додаде напомена за ова:
Во моментов, поддршка за правопис Македонскиот јазик не постои / е во
изработка?

Иван