[Ossm-members] Предавање од Richard Stallman

Ivan Stoev i_stoev at mt.net.mk
Wed Mar 28 14:54:47 UTC 2007

Aleksandar Balalovski wrote:

> А каде живееш ? Прекрасно што си го гледал, се надевам ќе имаме можност и ние
> овде :)

Живеам во Гевгелија, но моментално сум на студии во САД. Има ли
Гевгеличани на листава? :)

> Сталман секогаш бил екстремен во однос на слободата. Тоа зависи од тлото каде
> што студентите живеат. Можеби и мислел (не го слушнав аудиото) дека не треба
> да се соработува на поле на развој на неслободен софтвер (пример, да не се
> соработува со компанија која воопшто не пројавува интерес за развој на
> слободен софтвер)?

Дефинитивно екстремен. Stallman дури одбива да носи и мобилен телефон со
себе. бидејќи смета дека мобилниот телефон окрива премногу информации за
него.
Иначе, дискусијата за какви фирми треба да се работи траеше малце
подолго (за жал ја нема во аудиото), и сигурен сум дека мислеше
избегнување на сите фирми што произведуваат неслободен софтвер. И
потполно се согласувам со тебе тоа претежно зависи од тоа каде овие
студенти жиеват, бидејќи нема секаде предуслови да се работи искличиво
на слободен софтвер. Но верувам дека ако се прават напори, тие
предуслови ќе можат да се созададат со тек на време.

> Од друга страна ако се добри програмери, кога ќе отворат фирма ќе мораат од
> некаде да стекнат искуство, во странство има примери на фирми што развиваат
> слободен софтвер, па и кај нас има такви кои работат на огромни $$ проекти
> користејќи слободен софтвер, lamp, чист пример.
Од ваше искуство кои поголеми фирми од Македонија се покажале добро
подршка за слободен софтвер?

Иван