[Ossm-members] Fwd: [nsnd] put u berlin

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Mon Oct 29 12:26:24 UTC 2007

---------- Forwarded message ----------
From: Marcell Mars <marcell.mars at gmail.com>
Date: Oct 29, 2007 12:22 PM
Subject: [nsnd] put u berlin
To: nista se nece dogoditi <nistasenecedogoditi at googlegroups.com>

ajmo ekipa..
1. tko sigurno ide?
2. tko bi rado isao ali se ne moze odluciti pa mu jos treba informacija?

ja sam kupio kartu za let 25.12. germanwings iz zagreba i dosla me je
30ak eura (samo taxe)..

ne znam kad se tocno vracam.

alex je rekao da bi on mogao srediti neki skroman besplatan
smjestaj... andreas je rekao da mozemo spavati for free u dvorani za
vrijeme ccc-a... mozemo pitati andreu da li ce biti mjesta u k77 (6
eura po noci)...

ajde pliz tko zeli ici da pokrenemo pregovore...
pricali smo o ccc-u vise puta... evo mojih pro i kontra.. molio bi i
druge koji su bili (ili nisu) da popisu svoje:

PRO
1. susret sa gomilom super ekipe
2. ambijent (4000 ljudi, od cega 3000 s laptopima i najmanje 3/4 od
toga free software os ;))
3. neki broj super predavanja
4. berlin je super grad i postoji jos gomila mjesta koja vrijedi posjetiti
5. put iz zg-a je jeftin i lako se dolazi sa i na berlinski aerodrom
6. od svih evropskih metropola berlin je najjeftiniji

KONTRA
1. predavanja cesto razocaraju
2. ambijent (kaoticno i ogromna guzva pa ponekad ne mozes sjesti u
dvoranu u kojoj je zanimljivo predavanje)
3. izmedju katolickog bozica i nove godine
4. berlin je super grad i postoji jos gomila mjesta koja vrijedi posjetiti ;)
5. koliko god jeftin cijeli put uzme 300/400 eura za tjedan dana

Groups "nista se nece dogoditi" group.
nistasenecedogoditi-unsubscribe at googlegroups.com
 For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/nistasenecedogoditi?hl=xx-bork